Marketing w Social Media

Serwisy społecznościowe to dobre miejsce na pozyskanie klienta.
Twoja konkurencja nie śpi i stale się rozwija.
Zadbaj o wizerunek Twojej firmy w sieci.
Firmowy profil w Social Media to także wizytówka Twojej firmy.
Zaufaj specjalistom w tej dziedzinie!

Dowiedz się więcej

Marketing w Social Media

Serwisy społecznościowe to dobre miejsce na pozyskanie klienta.
Twoja konkurencja nie śpi i stale się rozwija.
Zadbaj o wizerunek Twojej firmy w sieci.
Firmowy profil w Social Media to także wizytówka Twojej firmy.
Zaufaj specjalistom w tej dziedzinie!

Dowiedz się więcej
https://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/right.jpg

Poznaj moc Internetu!

Stworzymy dla Ciebie innowacyjną stronę internetową.
W swoich projektach bazujemy na systemach CMS Drupal oraz Wordpress.
Strona WWW stanie się Twoją profesjonalną wizytówką w Internecie.
Z nami osiągniesz wyższe zyski ze sprzedaży internetowej.

Dowiedz się więcej
https://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/webdesign.jpg

Kompleksowa pomoc

Potrzebujesz szkolenia, a może doradztwa?
Jakie działania przyniosą wyższe zyski? Jak rozkręcić biznes?
Na te i wiele innych pytań z chęcią odpowiemy.
Zapewniamy wszechstronne podejście do klienta na każdym etapie funkcjonowania firmy.

Dowiedz się więcej
https://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/coaching.jpg

Poznaj z nami SEO & SEM

Pozycjonowanie to najważniejszy element
działań marketingowych każdej firmy.
Rozbudź swój biznes.
Zacznij zarabiać na swojej stronie WWW.
Pozyskaj wielu nowych klientów i fanów.
Zmieniamy pomysły w skuteczne kampanie.

Dowiedz się więcej
https://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/seo.jpg

Marketing online – trendy na rok 2020

Obecnie chyba nikt z nas nie wyobraża sobie braku dostępu do internetu. Po pierwsze – znajdziemy w nim wszystko. Bieżące informacje z kraju i ze świata, długoterminowe prognozy pogody, porady dotyczące niemal każdej dziedziny, czy rozrywkę. Po drugie to właśnie w tym wirtualnym świecie marki z każdej branży walczą o klienta. Marketing online stale się […]

W jaki sposób ocieplić wizerunek firmy w internecie?

Jeżeli prowadzisz swoją firmę, na pewno zależy Ci na tym, aby miała ona dobrą opinię w internecie i cieszyła się popularnością wśród klientów. Nie oszukujmy się – na reputację trzeba pracować. To proces, który wymaga przede wszystkim czasu, a także cierpliwości i wytrwałości. Żadna marka nie stała się rozpoznawalna z dnia na dzień. Obecnie zazwyczaj […]

Po co wdrażać https na stronie internetowej?

Podczas przeglądania internetu na pewno spotkałeś się z oznaczeniem protokołu https przy adresie strony. To oznaczenie, które można zobaczyć zwłaszcza na stronach, które wymagają zwiększonego zaufania do serwera. Protokół ten poprzedza adres portali takich jak: banki, sklepy internetowe, fora, portale społecznościowe, platformy, na których istnieje możliwość zarejestrowania użytkownika. Dzięki jego wykorzystaniu dane, które przesyłamy są […]

Unikalna Cecha Oferty – jak wykorzystać ją w działaniach marketingowych?

Obecnie w internecie znaleźć możemy wiele sklepów internetowych z niemal każdej branży. Niestety, nie każdy skupia się na bardzo ważnej kwestii. W ciągłej gonitwie za pozyskaniem klientów, wielu przedsiębiorców zapomina o bardzo ważnym przeciwniku – konkurencji. Twoja oferta powinna wyróżniać się spośród firm, które proponują konsumentom produkty lub usługi podobne do Twoich. Poznaj najistotniejsze elementy […]

Wpadki marketingowe 2019

Wydawać by się mogło, że skoro nad utworzeniem danej kampanii reklamowej pracuje sztab wykwalifikowanych specjalistów, to nie ma możliwości, aby coś poszło nie tak. Niestety, czasami zawodzi projekt graficzny, a czasem forma przekazu. Każdego roku w internecie aż roi się od wpadek marketingowych największych marek. Powoli żegnamy rok 2019, zatem pora na podsumowanie! Zastanawiasz się, […]

Błędy w prowadzeniu profilu na Instagramie

Media społecznościowe to potęga – co do tego stwierdzenia na pewno nikt nie ma wątpliwości. Wypowiadając te słowa na myśl przychodzą nam takie platformy, jak Facebook, Instagram, Twitter, czy LinkedIn. Dzisiejszy wpis poświęcimy na serwis, który kojarzy się głównie z dodawaniem zdjęć. Wielu przedsiębiorców przekonało się już o tym, że dobrze poprowadzony profil na Instagramie […]

Kanibalizacja słów kluczowych

Poruszając się w świecie szeroko pojętego marketingu internetowego z pewnością przynajmniej raz natknąłeś się na tajemnicze pojęcie “kanibalizacja słów kluczowych”. Co kryje się pod tą nazwą, jakie zagrożenia niosą za sobą te działania i co zrobić, aby ich uniknąć? Przygotowaliśmy dzisiaj dla Ciebie mini poradnik 🙂 Zachęcamy do lektury! Co to jest kanibalizacja słów kluczowych? […]

Zaangażuj społeczność – utwórz grupę na Facebooku!

Wydawać by się mogło, że utworzenie samego profilu firmowego na Facebooku to gotowy przepis na sukces w mediach społecznościowych. Ostatnie lata pokazują jednak, że naszych obecnych i potencjalnych klientów można zachęcić do marki w inny sposób. Czy jesteś członkiem jakiejkolwiek grupy na Facebooku? Jeżeli tak, zapewne zauważyłeś, jakie zasięgi mogą generować grupy tematyczne. Warto wykorzystać […]

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

W dzisiejszych czasach zdecydowana większość konsumentów decyduje się na zakupy przez internet. Wynika to z tego, że ta metoda jest o wiele bardziej wygodna. Zdarza się także, że ceny są korzystniejsze, a wybór asortymentu znacznie bogatszy niż w sklepach stacjonarnych. Sklepów online przybywa, dlatego konkurencja stale rośnie. Istnieje również druga strona medalu – przedsiębiorcy decydują […]

Jak pozyskać opinie od klientów?

W marketingu pewne kwestie, mimo upływu lat, nie ulegają zmianie. Dzisiaj poruszymy temat pozyskiwania opinii od klientów w naszym artykule. Nie ulega wątpliwości, że konsumenci chętniej będą wyrażali swoje niezadowolenie większej ilości osób, niż podzielą się pozytywną opinią na temat danego produktu lub usługi. Wszystko przez to, że negatywne emocje silniej na nas oddziałują – […]