Marketing w Social Media

Serwisy społecznościowe to dobre miejsce na pozyskanie klienta.
Twoja konkurencja nie śpi i stale się rozwija.
Zadbaj o wizerunek Twojej firmy w sieci.
Firmowy profil w Social Media to także wizytówka Twojej firmy.
Zaufaj specjalistom w tej dziedzinie!

Dowiedz się więcej

Marketing w Social Media

Serwisy społecznościowe to dobre miejsce na pozyskanie klienta.
Twoja konkurencja nie śpi i stale się rozwija.
Zadbaj o wizerunek Twojej firmy w sieci.
Firmowy profil w Social Media to także wizytówka Twojej firmy.
Zaufaj specjalistom w tej dziedzinie!

Dowiedz się więcej
https://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/right.jpg

Poznaj moc Internetu!

Stworzymy dla Ciebie innowacyjną stronę internetową.
W swoich projektach bazujemy na systemach CMS Drupal oraz Wordpress.
Strona WWW stanie się Twoją profesjonalną wizytówką w Internecie.
Z nami osiągniesz wyższe zyski ze sprzedaży internetowej.

Dowiedz się więcej
https://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/webdesign.jpg

Kompleksowa pomoc

Potrzebujesz szkolenia, a może doradztwa?
Jakie działania przyniosą wyższe zyski? Jak rozkręcić biznes?
Na te i wiele innych pytań z chęcią odpowiemy.
Zapewniamy wszechstronne podejście do klienta na każdym etapie funkcjonowania firmy.

Dowiedz się więcej
https://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/coaching.jpg

Poznaj z nami SEO & SEM

Pozycjonowanie to najważniejszy element
działań marketingowych każdej firmy.
Rozbudź swój biznes.
Zacznij zarabiać na swojej stronie WWW.
Pozyskaj wielu nowych klientów i fanów.
Zmieniamy pomysły w skuteczne kampanie.

Dowiedz się więcej
https://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/seo.jpg

Błędy w prowadzeniu fanpage’a – czego nie robić?

O tym dlaczego posiadanie płynnie działającego fanpage’a na Facebooku już pisaliśmy. Profil firmowy to idealny sposób na zbudowanie realnego wizerunku firmy, dotarcie do odpowiedniej grupy odbiorców i budowanie zaufania do marki. Wchodząc w interakcje z użytkownikami otwiera przed nami drzwi, za którymi znajdziemy sukces. Nic dziwnego – kto w dzisiejszych czasach nie posiada konta na […]

5 razy “P” w marketingu

Kampanie marketingowe mają na celu zaprezentowanie produktu lub usługi, promocję i sprzedaż. Jej odpowiednie rozplanowanie to klucz do sukcesu. Jak się do tego zabrać? Dziś opowiemy o modelu, który na pewno Ci w tym pomoże. Być może wydaje Ci się, że to jedynie umowne zestawienie cyfr i litery. Potwierdzone jest to, że model 4P stanowi […]

O krok dalej, czyli wirtualna rzeczywistość w marketingu

Kto na bieżąco śledzi trendy w marketingu doskonale wie jak zmieniają się one na przestrzeni lat. Dzisiaj przyjrzymy się firmom, które wykonały krok do przodu i zaczęły wykorzystywać wirtualną oraz rozszerzoną rzeczywistość w swoich kampaniach. Jaki jest efekt? Przekonajmy się! 🙂   Co to jest i dlaczego jest skuteczne? VR marketing to innymi słowy marketing […]

Nowości w Google Ads

Google Ads się zmienia i stale poszerza swoją ofertę. W ciągu ostatnich kilkudziesięciu miesięcy możemy dostrzec znaczące zmiany i nowe możliwości, takie jak: rebranding marki, nowe funkcje w kierowaniu kampanią, dodatkowy opis i nagłówek reklamy tekstowej.  Czy te zmiany okazały się korzystne?   Rozszerzenie promocji Dzięki takiemu rozszerzeniu odbiorcy bedą informowani o wysokości zniżki, o […]

SEO – trendy na rok 2019

Drugi miesiąc nowego roku za nami, a to oznacza, że najwyższy czas przyjrzeć się prognozom SEO na rok 2019. Co ulegnie zmianie, co będzie na czasie? Tego dowiesz się z dzisiejszego artykułu!   Przeglądarki w telefonie coraz bardziej popularne! Można było to zauważyć już w ubiegłym roku. Nic dziwnego, coraz częściej, w poszukiwaniu interesujących nas […]

Co autor miał na myśli? Wpadki marketingowe

Słynne i znane na całym świecie powiedzenie głosi “nie myli się ten, który nic nie robi”. Trudno się z tym nie zgodzić 🙂 Marketing jednak rządzi się swoimi prawami – czasem pomyłka jednej osoby może wywołać prawdziwy skandal i narazić przedsiębiorstwo na spore straty. Na pewno nie raz spotkałeś się z kontrowersyjną reklamą, śmieszną literówką […]

Personal branding – jak zbudować osobistą markę?

Marka osobista – a co to takiego? Odpowiedź jest bardzo prosta! Najprościej mówiąc, własna marka to to, co za Twoimi plecami mówią o Tobie ludzie 😉 Warto zatem starać się o to, aby mówili jak najlepiej. Ta definicja odnosi się do kwestii osobistej, w biznesie natomiast przekłada się to również na Twoje zarobki. Od czego […]

Video content w marketingu

Nie od dziś wiadomo, że na jednym z najpopularniejszych portali społecznościowych o widoczność postów z naszego fanpage’a trzeba nawet i walczyć. I do tego musimy się niestety przyzwyczaić. Reklamujemy nasze posty, dokładamy wszelkich starań, aby przyciągnąć odbiorców. Mimo to nadal jest średnio? Warto przyjrzeć się zagadnieniu, jakim jest video content. Dlaczego jest tak atrakcyjny? Nie […]

Skuteczna analiza konkurencji

Podejmując się prowadzenia firmy, stajemy przed nie lada wyzwaniem. Od sukcesu naszej marki zależy wiele czynników. Musimy być konsekwentni w ich spełnianiu, ponieważ najmniejszy błąd może czasem doprowadzić do upadku przedsiębiorstwa. Pojawia się pytanie – od czego zacząć? Podpowiadamy, skuteczna analiza konkurencji w Twojej branży stanowi bardzo istotną kwestię nie tylko zanim otworzysz swój biznes. […]

Ile kosztuje współpraca z influencerem?

Influencer marketing staje się coraz bardziej popularną formą promowania firm. Nic dziwnego – osoby, które istnieją w sieci i jest o nich głośno, mają potężną moc, jeżeli chodzi o przedstawienie produktów lub działalności danej firmy. Ale jak wiadomo, nie ma nic za darmo. Zastanawiasz się, ile może kosztować podjęcie współpracy z influencerem i od czego […]