Remarketing

Remarketing są to działania skierowane do użytkowników, którzy już wcześniej odwiedzili naszą stronę lub skorzystały z naszej aplikacji.
Ich narzędziami są Google AdWords i Facebook.
Na jakiej zasadzie działa?
Reklama wyświetla się internautom podczas przeglądania różnych stron internetowych.

Zespół specjalistów IKM Biznes stworzy dla Twojej firmy rozwiązania dające najlepsze efekty. Dopasujemy rodzaj kampanii oraz jej strategię do potrzeb strony oraz do charakteru grupy docelowej. Dzięki temu reklama dotrze do grona osób, którzy są Twoimi potencjalnymi klientami.

Zalety wykorzystania remarketingu:

  • Reklama ukierunkowana.
  • Komplementarność usług i produktów.
  • Różne rodzaje reklamy.
  • Łatwe dostosowanie list remarketingowych.
  • Płatność jedynie za kliknięcie (CPC).
  • Łatwe budowanie pozytywnego wizerunku firmy.

Czym tak właściwie jest remarketing?

Jest to bardzo ważne pojęcie w kontekście kampanii Google AdWords oraz możliwości jakie w niej się kryją. Cechą charakterystyczną remarketingu jest miejsce występowania reklam – wyświetlają się one w sieci reklamowej partnerów Google (serwisy typu OLX, YouTube). Partnerzy Google stanowią największą sieć promocyjną w Polsce, dlatego ich reklamy docierają aż do 92% użytkowników z samej Polski! Kolejną cechą charakterystyczną remarketingu są banery, które swoją popularność zawdzięczają niskim kosztom produkcji. Istnieje również możliwość wykorzystania remarketingu bazującego na reklamach tekstowych, jednakże nie przynoszą one tak dobrych efektów, ponieważ nie przykuwają wzroku internautów.

Remarketing wpływa na wartość klienta w czasie. Innymi słowy powoduje, że klient wraca na naszą stronę i generuje przychody z witryny. Jest to możliwe dzięki skierowaniu Państwa reklamy do osób, które już wcześniej były na stronie.

Rodzaje remarketingu:

· Standardowy – reklamy są wyświetlane osobom, które wcześniej odwiedziły naszą stronę.
· Dynamiczny – są to reklamy o bardziej spersonalizowanym charakterze, które generują się automatycznie.
· W aplikacjach mobilnych – reklamy wyświetlają się w aplikacjach mobilnych związanych z siecią reklam Google.
· Video – reklamy wyświetlają się osobom, które wcześniej weszły na Twój profil YouTube.
· Customer Match – emituje reklamy osobom na podstawie ich adresów e-mailowych.
· Listy remarketingowe dla reklam w sieci – informacja wyświetla się internautom, którzy szukali danego zagadnienia w wyszukiwarce Google.

Jakie możliwości daje remarketing?

· Sprzedaż online -> sklep e-commerce.
· Działania brandingowe -> ciągła obecność w sieci, tuż obok aktualnych i potencjalnych klientów.
· Badania rynkowe -> analiza reakcji klientów na różnego rodzaju kampanie reklamowe.
· Działania informacyjne -> udział w jakiś wydarzeniach, otwarcie nowego sklepu itd.