Public relations

Uchronimy Cię przed złym PR-em!
70% klientów kieruje się opinią znalezioną w sieci, dlatego nie możesz sobie pozwolić na negatywne komentarze w Internecie. Każdego dnia na portalach społecznościowych, forach, blogach pojawiają się miliony opinii dotyczących danej firmy lub jej usług. A zły wizerunek zniechęci potencjalnych klientów do skorzystania z Twoich produktów, co w przyszłości może prowadzić do bankructwa przedsiębiorstwa.

Pamiętaj, szybka reakcja na negatywne opinie może uratować wizerunek oraz działalność całej Twojej firmy! Ochrona przed złym PR-em zapewni dobrą reputację w sieci oraz zwielokrotni Twoje zyski!

W jaki sposób pracujemy?

  • Monitorujemy opinie w Internecie.
  • Przeprowadzamy profesjonalny copywriting.
  • Chronimy przed złymi opiniami konkurencji.
  • Wchodzimy w interakcję z klientami.

Do zadań PR-owca należy głównie:

· Kreowanie wizerunku marki.
· Zwiększenie rozpoznawalności marki.
· Rozbudowa społeczności wokół marki.
· Zwiększenie skuteczności działań kryzysowych i antykryzysowych.

Dlaczego warto inwestować w PR?

W momencie w którym w przedsiębiorstwie pojawia się sytuacja kryzysowa lub wprowadzenie nowego produktu potrzebny jest zespół doświadczonych PR-owców. W obecnych czasach istnienie firmy w katalogach typu „Panorama Firm” nie gwarantuje setek nowych klientów, którzy będą chcieli kupić nasz produkt. Do przyciągnięcia potencjalnych kontrahentów potrzebujemy nowych kanałów przekazywania informacji. Nie chodzi jedynie o rozpowszechnianie informacji prasowych o działalności firmy, konferencjach prasowych organizowanych przy okazji ważnych wydarzeń, ale również poprzez obecność na różnego rodzaju eventach oraz poprzez budowanie zaufania publicznego – działania CSR.

Jak będzie wyglądać nasza współpraca?

1. Przedstawisz nam swoje wymagania – jakie aspekty wizerunkowe są dla Ciebie najważniejsze.
2. Nasi PR-owcy przeprowadzą dokładną analizę środowiska zewnętrznego, a na jej podstawie przygotują plan działań komunikacyjnych oraz narzędzia za pomocą, których mamy osiągnąć określone cele.
3. Wprowadzą w życie wcześniej zaplanowanie działania.
4. Będą obserwować wyniki swoich kampanii i jeśli będzie taka potrzeba wprowadzą zmiany potrzebne dla lepszych wyników.
5. Na końcu przyjdzie czas na przedstawienie raportu z naszych działań.