Marketing wirusowy

Celem działań marketingu wirusowego jest „wpuszczenie” do sieci takiej reklamy, którą użytkownicy sami będą chcieli rozpowszechniać. Odbywa się to za pomocą nieoficjalnych kanałów komunikacyjnych, takich jak fora internetowe lub media społecznościowe. Trafnie przygotowana reklama rozejdzie się w ekspresowym tempie, dotrze do szerokiego grona konsumentów, a przedsiębiorca nie poniesie żadnych dodatkowych kosztów.

Najważniejszym elementem viral marketingu jest pomysł. Dopiero po nim liczy się wiedza, doświadczenie, źródła, a także miejsce publikacji. IKM Biznes przygotuje dla Ciebie kreatywną i innowacyjną reklamę oraz „wpuści” ją do sprawdzonych miejsc w sieci.
Gwarantujemy, że efekty naszych działań zobaczysz w bardzo krótkim czasie!
Jeśli zależy Ci na zwielokrotnieniu Twoich zysków oraz liczbie klientów skontaktuj się z nami!

Zalety wprowadzenia marketingu wirusowego do swojej strategii:

  • Możliwość dotarcia do większego grona osób.
  • Wywołanie pozytywnych emocji związanych z firmą.
  • Relatywnie niskie koszty dystrybucji.
  • Wzmacnia wartość i pozycję marki.
  • Wspiera kampanie reklamowe.

Marketing wirusowy są to działania marketingowe, które polegają na zainicjowaniu sytuacji, w której nasi potencjalni klienci będą sami z siebie rozpowszechniać informacje dotyczące firmy, produktów lub usług. Nie musi być to konkretny komunikat, może być to np. wywoływanie konkretnych skojarzeń z marką lub budowanie świadomości marki.
Przykładem marketingu wirusowego są zabawne filmiki lub zdjęcia reklamowe, które internauci dobrowolnie rozsyłają między sobą. Popularne jest również stosowanie plotek, które wędrują między potencjalnymi klientami. Takie działania mają na celu zwiększenie świadomości o istnieniu produktu oraz zwiększenie jego wartości. Kolejną znaną strategią jest udostępnianie wartościowych informacji, które zawierają subtelny przekaz reklamowy.