Instagram

Instagram i profil poważnej firmy? Coś Ci tutaj nie pasuje?
Przekonaj się, dlaczego warto go mieć, a jego prowadzenie zlecić profesjonalistom!
Czy wiesz ile osób loguje się dziennie na Instagrama przez aplikacje mobilne? 500 mln.
Dużo, prawda? Właśnie tylu potencjalnych klientów znajduje się w sieci. Jeśli zainteresujesz ich swoimi postami, ładnymi zdjęciami szansa że zdecydują się na zakup wynosi aż 75%! Dodatkowym atutem jest to, że mogą pozostać w stałym kontakcie z marką.

Nasza załoga zajmie się tym, aby żadna z wiadomości nie pozostała bez odpowiedzi i w sposób zgodny z wcześniej ustaloną strategią propagowała cechy mające kojarzyć się z marką. Pamiętaj również, że specjaliści mają w tym doświadczenie! Wiedzą jaki rodzaj grafiki, tekstów przyciągną do Ciebie nowych fanów. Większość użytkowników decyduje się na zakup pod wpływem obejrzanego postu, dlatego grafiki powinny być wykonane przez profesjonalistę. Na Instagramie też możesz śledzić wyniki swojej promocji. Reklamy w relacji, promowane wpisy, reklamy karuzelowe, reklamy video – masz duży wybór. Na publikacji się nie kończy! Specjaliści będą obserwować wyniki osiągane przez nią i dążyć do jak największej liczby nowych fanów.

Do skutecznej instagramowej kampanii

wystarczą tylko 4 kroki!

  • Ciekawy pomysł.
  • Dobrze dobrane narzędzia reklamowe.
  • Odpowiednio obrana strategia przez specjalistów.
  • Obserwacja ruchu na stronie + wyciąganie wniosków.

Instagram jest to fotograficzny portal społecznościowy hostingu zdjęć połączony z aplikacją o tej samie nazwie. Umożliwia on edycję zdjęć, filmów, stosowanie różnych filtrów cyfrowych oraz udostępnianie ich na różnych platformach.

Dlaczego każde przedsiębiorstwo powinno posiadać swój profil na Instagramie?

· Aktywność i ciągła relacja z klientem.
Ponad 500 mln kont – tyle właśnie osób każdego dnia przegląda Instagrama. Właśnie te osoby są Twoimi potencjalnymi klientami. Codziennie przeglądają profile osób, które współdzielą ich zainteresowania. Jeśli Twój post będzie się wyróżniał spośród innych to potencjalne zainteresowanie Twoim produktem wzrośnie. Zlecenie prowadzenia instagramowego profilu agencji marketingowej niesie ze sobą wiele zalet, m.in. pracownik odpowiedzialny za Twoja firmę będzie musiał na bieżąco odpowiadać na pytania fanów (zgodnie z wcześniej ustaloną strategią) oraz rozpowszechniać markę poprzez komentowanie innych postów.

· Kreatywność i doświadczenie
Innowacyjne i interesujące zdjęcia zdobędą serca Twoich potencjalnych klientów. Opiekun profilu będzie miał do dyspozycji grono grafików, copywriterów, którzy stworzą profesjonalny wpis na Instagrama. Taka strategia pomoże Ci zdobyć przewagę nad kontami konkurencji, których właściciele nie mogą sobie pozwolić na ciągłe monitorowanie ich profilu.

· Nieustanna obserwacja wyników
Instagram w swojej ofercie posiada wiele rodzajów reklam: karuzelowe, w relacji, wpisy promowane, a także reklamy video. Ale na publikacji postu się nie kończy! Pracownik agencji w każdej chwili może skontrolować wyniki, jakie osiągają jego działania oraz zoptymalizować nieprawidłowo działające elementy.