Facebook marketing

Od zera do… mistrza
Ponad 15 milionów osób w Polsce korzysta z Facebooka, a wśród nich Twoi obecni i przyszli klienci, których pozyskamy.
Portale społecznościowe są bardzo silnym narzędziem marketingu internetowego. Swoją popularność zawdzięczają dużym zasięgom oraz ogromnej liczbie potencjalnych klientów.
Specjalizujemy się w przemianie fanów na lojalnych klientów.

Dobrze prowadzony fanpage nie wygląda jak tablica z ogłoszeniami. Tak naprawdę jest on platformą służącą do komunikacji z fanami – działającą w obydwie strony. Pamiętaj, każdy fan jest Twoim potencjalnym klientem, dlatego warto zadbać o odpowiedni feedback.

Zdobywaj pozycję z Facebook Ads

IKM Biznes bardzo dobrze zna się na systemie reklamowym Facebook’a. Umiejętne operowanie tymi narzędziami pozwala nam dotrzeć do wybranej grupy docelowej.

Jaka jest nasza strategia?

Na początku analizujemy charakter Twojej firmy oraz jej potrzeby. W następnym kroku tworzymy plan działania. Po wprowadzeniu pomysłów na bieżąco optymalizujemy działania, aby efekt był jak najlepszy.

Facebook Ads – co to tak właściwie jest?

Jest to system, który umożliwia promowanie produktów i usług w formie delikatnych komunikatów wyświetlanych na Facebooku lub Instagramie. Najważniejszą funkcją reklamy jest targetowanie (możliwość doprecyzowania grupy docelowej dzięki różnym parametrom).

Zalety reklamy na Facebook’u:

· Nowe kontakty biznesowe.
· Lepsza rozpoznawalność marki.
· Zwiększenie sprzedaży produktów i usług.
· Budowa długoterminowych relacji z klientem.

Zasięg reklamy na Facebook’u:

Promocja przedsiębiorstwa w mediach społecznościowych pozwala utrzymać przy sobie stałych klientów, a także pozyskać sympatię nowych. Z tego względu warto zainwestować w atrakcyjną kampanię promocyjną, która dotrze do szerokiego grona potencjalnych fanów i klientów.

Jakie parametry wykorzystujemy podczas dobierania grupy docelowej?

· Lokalizacja
· Dane demograficzne (wiek, płeć, wykształcenie, itd.)
· Zainteresowania
· Aktywność i udział w wydarzeniach