Content marketing

Content marketing jest to sztuka komunikacji z klientami. Polega on na tworzeniu i rozpowszechnianiu treści, które przyciągną do nas nowych użytkowników. Podstawą content marketingu jest informacja. To jej rolą jest wywołanie konkretnych emocji u odbiorcy.

Content Marketing polega na publikowaniu materiałów, które zaciekawią swoją wartością konkretną grupę docelową. Kierowanie przekazu do większej grupy konsumentów mija się z celem, ponieważ jedynie niewielki procent zainteresuje się akurat tą tematyką. Marketing treści polega na oddziaływaniu na świadomość odbiorcy w taki sposób, aby został zaciekawiony naszym produktem i świadomie podjął decyzję o jego zakupie.

Jakie korzyści płyną z inwestowania w Content Marketing?

  • Social media umożliwiają Ci stały kontakt z klientami.
  • Zwiększysz liczbę odwiedzin Twojej strony.
  • Twoja witryna zdobędzie wyższą pozycję w wyszukiwarce Google.
  • Zdobędziesz opinię eksperta w swojej branży.
  • Pozyskasz nowych klientów.
  • Kreowanie pozytywnego wizerunku marki.

Duża część klientów decyduje się na zakup produktów/usług, które na wstępie ich zaciekawiły. Produkt, jako rzecz sama w sobie może być mało interesujący jednak, jeśli zostanie on przedstawiony w sposób rzeczowy i nieszablonowy zostanie zauważony. W naszej pracy wykorzystujemy wiedzę i doświadczenie, przez co trafiamy w gusta nawet najbardziej wymagających klientów. Najtrudniejszym etapem jest dotarcie do klienta i pozyskanie jego zaufania, jednak my wiemy jak to robić!

Zanim zaczniemy cokolwiek robić przeprowadzimy dokładną analizę rynku oraz potencjału Twojej firmy, aby określić jaka strategia i jakie narzędzie przyniosą oczekiwane skutki. W marketingu internetowym wykorzystujemy szeroko rozumiane media społecznościowe, ciekawe aplikacje oraz newslettery.

Współcześni konsumenci są znudzeni tradycyjną formą reklamy, dlatego my stawiamy na innowacyjność i oryginalność!