Marketing w Social Media

Serwisy społecznościowe to dobre miejsce na pozyskanie klienta.
Twoja konkurencja nie śpi i stale się rozwija.
Zadbaj o wizerunek Twojej firmy w sieci.
Firmowy profil w Social Media to także wizytówka Twojej firmy.
Zaufaj specjalistom w tej dziedzinie!

Dowiedz się więcej

Marketing w Social Media

Serwisy społecznościowe to dobre miejsce na pozyskanie klienta.
Twoja konkurencja nie śpi i stale się rozwija.
Zadbaj o wizerunek Twojej firmy w sieci.
Firmowy profil w Social Media to także wizytówka Twojej firmy.
Zaufaj specjalistom w tej dziedzinie!

Dowiedz się więcej
http://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/right.jpg

Poznaj moc Internetu!

Stworzymy dla Ciebie innowacyjną stronę internetową.
W swoich projektach bazujemy na systemach CMS Drupal oraz Wordpress.
Strona WWW stanie się Twoją profesjonalną wizytówką w Internecie.
Z nami osiągniesz wyższe zyski ze sprzedaży internetowej.

Dowiedz się więcej
http://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/webdesign.jpg

Kompleksowa pomoc

Potrzebujesz szkolenia, a może doradztwa?
Jakie działania przyniosą wyższe zyski? Jak rozkręcić biznes?
Na te i wiele innych pytań z chęcią odpowiemy.
Zapewniamy wszechstronne podejście do klienta na każdym etapie funkcjonowania firmy.

Dowiedz się więcej
http://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/coaching.jpg

Poznaj z nami SEO & SEM

Pozycjonowanie to najważniejszy element
działań marketingowych każdej firmy.
Rozbudź swój biznes.
Zacznij zarabiać na swojej stronie WWW.
Pozyskaj wielu nowych klientów i fanów.
Zmieniamy pomysły w skuteczne kampanie.

Dowiedz się więcej
http://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/seo.jpg
Blog

Strona firmowa – wady i zalety

     Zdaniem niektórych osób jeśli przedsiębiorstwa nie posiadają swojej wizytówki w Internecie to nie istnieje. Marketing internetowy rozwija się w bardzo szybkim tempie, dlatego obecnie trudno wyobrazić sobie, że jakaś firma nie posiada swojej strony internetowej. Aby zwiększyć obroty swojej działalności oraz pozyskać nowych klientów powinieneś pomyśleć nad stworzeniem witryny internetowej.

     Każde rozwiązanie ma oczywiście swoje plusy, jak i minusy. Zacznijmy więc od tej pozytywnej strony posiadania swojej strony internetowej. Chyba największym plusem Internetu jest globalny zasięg – dostęp do naszej strony będą mieć osoby z całego świata.  A wiadomo, że im większy rozgłos, tym większe szanse na pozyskanie wielu nowych klientów. Potencjalni kontrahenci zanim zwrócą się do Twojej firmy z ofertą biznesową będą chcieli zapoznać się z Twoją działalnością. Na podstawie wizytówki zdecydują, czy Twoje osiągnięcia są zadowalające i czy chcą nawiązać z Tobą współpracę.

Ponad połowa konsumentów uważa, że przedsiębiorstwo jest bardziej wiarygodne, jeśli posiada swoją stronę internetową. W końcu jeśli mamy porównywać firmę z kompletną, atrakcyjną wizytówką internetową, a przedsiębiorstwem, o którym nikt nic nie słyszał w Internecie to wybierzemy tą, o której możemy znaleźć potrzebne nam informacje.

Kolejna zaletą będzie pogłębienie relacji z klientem. Będzie on mógł zapoznać się z historią i osiągnięciami Twojej działalności. Zaprezentowanie korzyści, jakie klient może osiągnąć poprzez współpracę z Twoją firmą zacieśni Wasze relacje i zachęci do skorzystania właśnie z Twoich usług. Potencjalni zainteresowani będą woleli znaleźć wszystkie potrzebne im informacje na Twojej stronie, niż dzwonić lub wysyłać e – maile.

Kolejnym niewątpliwym plusem będą opłaty związane ze zmianą danych o przedsiębiorstwie. W przypadku broszur lub ulotek będziesz musiał wydrukować kolejny nakład ze zmienionymi informacjami. Natomiast przy stronie internetowej wystarczy jej edycja (w całkowicie darmowy sposób).

Twoja witryna może również posłużyć jako sklep internetowy. Wiadomo, że większość ludzi przynajmniej raz w tygodniu dokonuje e – zakupów, więc dlaczego nie wykorzystać by tego do rozwoju Twojej firmy? Sklep internetowy z możliwością płatności on – line jest genialnym rozwiązaniem, które przyciągnie klientów o każdej porze dnia i nocy.

Przeanalizowanie skuteczności naszej kampanii promocyjnej w Internecie jest o wiele prostsze i szybsze, niż w przypadku zdobywania klientów w tradycyjny sposób. Niby możemy pytać się klientów w jaki sposób do nas trafili, ale o wiele łatwiejszym wyjściem jest podpięcie odpowiednich narzędzi, które przeprowadzą analizę za nas. Dzięki nim możemy dowiedzieć się:

  • ile osób odwiedziło naszą stronę internetową,
  • jak długo na niej było,
  • jaka ilość klientów do nas wraca,
  • ile osób w ciągu tygodnia / miesiąca / roku trafiło na naszą stronę.

 

Swoje sukcesy zawodowe możesz poprzeć zawarciem informacji o Twoich partnerach biznesowych. Jeśli potencjalny klient nigdy nie słyszał o Twojej firmie, ale zobaczy przedsiębiorstwa jego zdaniem godne zaufania to automatycznie jego ufność w stosunku do Twojej firmy również wzrośnie. W dobie Internetu ciężko znaleźć wiarygodną i godną zaufania spółkę, dlatego solidne portfolio i przekonujący partnerzy biznesowi mogą pomóc Ci w osiągnięciu sukcesu.

Kolejną zaletą jest dostępność Twojego biznesu dla klientów przez 24h, a nie jedynie 8h. Jest to okazja do szybszego poszerzenia bazy Twoich potencjalnych kontrahentów. Jeśli chcesz wzbudzić zainteresowanie swoją stroną pomyśl podczas jej tworzenia o zwrócenie się ze zleceniem do profesjonalnego grafika komputerowego. Będzie on dobrze zorientowany w panujących trendach, będzie wiedział jakie elementy przyciągają ludzi, a do tego zadba o responsywność oraz funkcjonalność strony.

     Sądzisz, że zatrudnienie profesjonalnej interaktywnej firmy będzie zbyt dużym kosztem dla Twojego przedsiębiorstwa? Oczywiście wszystko zależy od zasobności Twojego budżetu, co byś chciał osiągnąć, jakie działania owa agencja musiałaby wykonać w Twoim imieniu. Jeśli jednak porównasz wydatki na tradycyjną formę reklamy oraz na e-marketing oraz późniejsze efekty obydwóch działań reklamowych na pewno zauważysz, że w obecnych czasach marketing internetowy jest o wiele bardziej opłacalny.

Naturalnie w życiu nic nie jest całkowicie białe, albo czarne. Posiadanie strony internetowej ma też swoje wady. Przede wszystkim rynek internetowy jest ogromny, dlatego ciężko jest się wybić. Żeby zostać zauważonym przez potencjalnego klienta musimy mieć naprawdę mocną kampanię internetową, rozbudowane narzędzia promocyjne, a to też się wiąże z pewnymi kosztami.

Przy tworzeniu naszej witryny nie poradzimy sobie sami – nie ma co się oszukiwać. Jeśli chcemy posiadać profesjonalną stronę, a co za tym idzie prezentować się jako ekspert w danej dziedzinie to musimy zatrudnić webmastera i grafika do pomocy. Będą oni odpowiedzialni za zaprogramowanie naszej strony, jej wizualny aspekt, wszelkie zabezpieczenia, a w razie potrzeby założy w naszym imieniu sklep internetowy, skonfiguruje metody płatności oraz zabezpieczy.

     Posiadanie swojej strony internetowej początkowo wiąże się z dużymi kosztami, ale jeśli zatrudnimy do tego dobrego informatyka, który zadba o solidne zabezpieczenia, odpowiedni hosting to nie będziemy musieli się o nic więcej martwić. Później jedynie musimy zadbać o odpowiednie treści, wysokie miejsce w pozycjonowaniu stron przez wyszukiwarkę oraz dobre opinie na temat naszej działalności.

Dodaj komentarz