Marketing w Social Media

Serwisy społecznościowe to dobre miejsce na pozyskanie klienta.
Twoja konkurencja nie śpi i stale się rozwija.
Zadbaj o wizerunek Twojej firmy w sieci.
Firmowy profil w Social Media to także wizytówka Twojej firmy.
Zaufaj specjalistom w tej dziedzinie!

Dowiedz się więcej

Marketing w Social Media

Serwisy społecznościowe to dobre miejsce na pozyskanie klienta.
Twoja konkurencja nie śpi i stale się rozwija.
Zadbaj o wizerunek Twojej firmy w sieci.
Firmowy profil w Social Media to także wizytówka Twojej firmy.
Zaufaj specjalistom w tej dziedzinie!

Dowiedz się więcej
http://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/right.jpg

Poznaj moc Internetu!

Stworzymy dla Ciebie innowacyjną stronę internetową.
W swoich projektach bazujemy na systemach CMS Drupal oraz Wordpress.
Strona WWW stanie się Twoją profesjonalną wizytówką w Internecie.
Z nami osiągniesz wyższe zyski ze sprzedaży internetowej.

Dowiedz się więcej
http://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/webdesign.jpg

Kompleksowa pomoc

Potrzebujesz szkolenia, a może doradztwa?
Jakie działania przyniosą wyższe zyski? Jak rozkręcić biznes?
Na te i wiele innych pytań z chęcią odpowiemy.
Zapewniamy wszechstronne podejście do klienta na każdym etapie funkcjonowania firmy.

Dowiedz się więcej
http://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/coaching.jpg

Poznaj z nami SEO & SEM

Pozycjonowanie to najważniejszy element
działań marketingowych każdej firmy.
Rozbudź swój biznes.
Zacznij zarabiać na swojej stronie WWW.
Pozyskaj wielu nowych klientów i fanów.
Zmieniamy pomysły w skuteczne kampanie.

Dowiedz się więcej
http://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/seo.jpg

Mailing

Mailing Jest to jednorazowa reklama, która dociera na skrzynkę odbiorczą. Jej celem nie jest budowanie relacji, lecz poinformowanie potencjalnego klienta o istnieniu danego produktu/usługi, zachęcenie go do kupna, poinformowanie o rozwoju firmy, nowych osiągnięciach, czy promocjach. Podstawowymi cechami mailingu jest: mała ilość tekstu, duża grafika oraz przycisk „call to action” (ma na celu przekonanie do […]

Pozycjonowanie SEO i SEM

Ponad 90% przedsiębiorstw posiada swoją stronę internetową. Są one zakładane, ponieważ właściciele organizacji chcą mieć wpływ na swoich potencjalnych klientów oraz poinformować ich o oferowanych przez siebie usługach, podejmowanych przedsięwzięciach lub planach na przyszłość. Aby mogli się wyróżnić i zdobyć nowych klientów muszą zadbać o odpowiednią optymalizację ich strony oraz dobrą pozycję w wyszukiwarce Google. […]

Sklepy internetowe

     Sklepy internetowe w ciągu ostatnich kilku lat stały się bardzo popularnym biznesem. Nic dziwnego, skoro możemy dokonywać zakupów nie wychodząc z domu. Coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na utworzenie e-sklepu, ponieważ jest to skuteczny sposób na zwiększenie swoich zysków nawet 10-krotnie! W takim razie jak się do tego zabrać?   1. Przegląd konkurencji […]

Strona firmowa – wady i zalety

Zdaniem niektórych osób jeśli przedsiębiorstwa nie posiadają swojej wizytówki w Internecie to nie istnieją. Marketing internetowy rozwija się w bardzo szybkim tempie, dlatego obecnie trudno wyobrazić sobie, że jakaś firma nie posiada swojej strony internetowej. Aby zwiększyć obroty swojej działalności oraz pozyskać nowych klientów powinieneś pomyśleć nad stworzeniem witryny internetowej. Każde rozwiązanie ma oczywiście swoje […]

Tworzenie stron WWW

Marketing internetowy w obecnych czasach jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi, dlatego tak ważne jest posiadanie swojej strony WWW. Około 60% społeczeństwa szuka informacji o interesującej ich firmie lub usługach w Internecie. Rejestracja domeny Podstawowym krokiem do założenia swojej strony jest wybór domeny. Jest ona adresem, pod którym Twoja witryna będzie istnieć w sieci.  Adres składa […]

Zbieranie leadów za pomocą landing page

Landing page jest to strona docelowa, czyli strona która ma przekonać użytkownika do określonego działania, np.: pobrania materiału, zapisania się do newslettera czy dokonania zakupu. Landing pages muszą spełniać cztery podstawowe postulaty: mieć jeden konkretny cel, strona musi być responsywna, mieć konkretne grono odbiorców, informacje muszą być zwięzłe i na temat. Rodzaje landing pages: Click […]