Marketing w Social Media

Serwisy społecznościowe to dobre miejsce na pozyskanie klienta.
Twoja konkurencja nie śpi i stale się rozwija.
Zadbaj o wizerunek Twojej firmy w sieci.
Firmowy profil w Social Media to także wizytówka Twojej firmy.
Zaufaj specjalistom w tej dziedzinie!

Dowiedz się więcej
http://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/right.jpg

Poznaj moc Internetu!

Stworzymy dla Ciebie innowacyjną stronę internetową.
W swoich projektach bazujemy na systemach CMS Drupal oraz Wordpress.
Strona WWW stanie się Twoją profesjonalną wizytówką w Internecie.
Z nami osiągniesz wyższe zyski ze sprzedaży internetowej.

Dowiedz się więcej
http://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/webdesign.jpg

Kompleksowa pomoc

Potrzebujesz szkolenia, a może doradztwa?
Jakie działania przyniosą wyższe zyski? Jak rozkręcić biznes?
Na te i wiele innych pytań z chęcią odpowiemy.
Zapewniamy wszechstronne podejście do klienta na każdym etapie funkcjonowania firmy.

Dowiedz się więcej
http://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/coaching.jpg

Poznaj z nami SEO & SEM

Pozycjonowanie to najważniejszy element
działań marketingowych każdej firmy.
Rozbudź swój biznes.
Zacznij zarabiać na swojej stronie WWW.
Pozyskaj wielu nowych klientów i fanów.
Zmieniamy pomysły w skuteczne kampanie.

Dowiedz się więcej
http://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/seo.jpg
Blog

Narzędzia mailingowe

Jeśli dojrzałeś do decyzji o mailingu w Twojej strategii marketingowej, to czas wybrać najlepsze narzędzie. Zapewne nie wiesz, jakie aspekty skrzynki mailowej są najważniejsze, dlatego pomożemy Ci w tym!

Na rynku istnieje szeroka gama rozwiązań i wybór wcale nie jest prosty. Po pierwsze, musisz wiedzieć, czego oczekujesz od tego narzędzia. Zastanów się:

– Jak często będziesz przesyłać maile?

– Jak dużą bazę posiadasz?

– Jaki masz plan?

Małymi kroczkami do celu… Dlatego nie zaczynaj od skomplikowanych kampanii i zaawansowanej automatyzacji.

Po pierwsze, baza.

Niezależnie od tego, jakie narzędzie wybierzesz – do każdego możesz wgrać własną bazę kontaktów, możesz dopasować pola pod względem dodatkowych informacji (data urodzenia, imię, miasto). Każde z narzędzi automatycznie zweryfikuje bazę oraz wskaże Ci nieprawidłowe adresy e-mailowe.

SALESmanago ma bardzo rozbudowane możliwości segmentowania, oznaczania, filtrowania. Działa ono bazując na cechach użytkowników – ich zachowaniu w kontekście strony, aktywności lub wiadomości mailowych.

 

Po drugie, newsletter.

Skoro baza gotowa, przyszedł czas na pytanie „co chcę wysłać”? Maile w pliku HTML, projekt grafików, a może jedno z gotowych rozwiązań? W zależności od tego, co wybierzesz, każda ze skrzynek prezentuje inny poziom oraz inne funkcje.

GetResponse daje najlepsze możliwości do tworzenia szablonów oraz dysponuje dużą bazą zdjęć.  Praca w edytorze jest bardzo przyjemna i ma wiele opcji, np. użytkownik może zapisać każdy element z osobna.

Zaraz po GetResponse plasuje się Freshmail, który posiada ogromną bazę gotowych szablonów. Natomiast ExpertSender dedykowany jest zaawansowanym użytkownikom, którzy potrafią edytować kod HTML lub nie potrzebują gotowych szablonów.

Po trzecie, wysyłka.

Do procesu wysyłki zaliczamy: przygotowanie szablonu, bazy, spam test, wysyłkę maila testowego oraz planowanie wysyłki. Narzędziami, z którym pracuje się najszybciej i najłatwiej są ponownie GetResponse i Freshmail. Posiadają one bardzo przejrzystą nawigację dla użytkownika. Zaraz po nich pomocny okazuje się MailChimp, który jest również bardzo jasny, lecz niestety nie posiada polskiej wersji językowej – co stanowi spore utrudnienie dla niektórych użytkowników.

Kolejną sprawą, o którą musisz się zatroszczyć jest to, aby odpowiednie treści trafiły do konkretnej grupy odbiorców. Każde z narzędzie daje możliwość tworzenia grup, nadawania tagów, lecz nie każde pozwala filtrować bazę tuż przed wysyłką. Taką opcję posiada SALESmanago oraz MailChimp.

Myślę, że dla niektórych z Was ważną opcją będzie możliwość wykluczenia niektórych adresów z wysyłki. Normą jest, że jeden przedsiębiorca może posiadać kilka adresów mailowych, dlatego opcja wykluczania z wysyłki jest niezbędna.

Kolejnymi ważnymi opcjami są:

– testy przedwysyłkowe,

– filtry antyspamowe,

-podgląd wiadomości z uwzględnieniem różnych skrzynek internetowych.

Biorąc pod uwagę wyżej wymienione aspekty najlepiej wypadają SARE i Freshmail.

Po czwarte, raporty.

Każde z narzędzi posiada opcję monitorowania efektywności mailingu. Jednakże, jedne są bardziej zaawansowane, a inne mniej. W tej kategorii najlepiej prezentują się GetResponse, SALESmanago oraz MailChimp. Narzędzia te pozwalają na monitorowanie efektywności w każdej chwili, nieważne, z jakiego urządzenia. System SARE daje więcej możliwości – raporty możesz odczytywać pojedynczo lub zbiorczo. Natomiast GetResponse pozwoli porównać wyniki poszczególnych kampanii. Niezwykle rozbudowany moduł raportowania posiada również ExpertSender – posiada szczegółowe raporty dotyczące nie tylko samych wysyłek, ale także subskrybentów.

 

Przed ostateczną decyzją wykorzystaj darmowe konta, abyś mógł wypróbować, który system jest dla Ciebie najbardziej przejrzysty, i z czym pracuje Ci się najlepiej.

Dodaj komentarz