Marketing w Social Media

Serwisy społecznościowe to dobre miejsce na pozyskanie klienta.
Twoja konkurencja nie śpi i stale się rozwija.
Zadbaj o wizerunek Twojej firmy w sieci.
Firmowy profil w Social Media to także wizytówka Twojej firmy.
Zaufaj specjalistom w tej dziedzinie!

Dowiedz się więcej

Marketing w Social Media

Serwisy społecznościowe to dobre miejsce na pozyskanie klienta.
Twoja konkurencja nie śpi i stale się rozwija.
Zadbaj o wizerunek Twojej firmy w sieci.
Firmowy profil w Social Media to także wizytówka Twojej firmy.
Zaufaj specjalistom w tej dziedzinie!

Dowiedz się więcej
http://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/right.jpg

Poznaj moc Internetu!

Stworzymy dla Ciebie innowacyjną stronę internetową.
W swoich projektach bazujemy na systemach CMS Drupal oraz Wordpress.
Strona WWW stanie się Twoją profesjonalną wizytówką w Internecie.
Z nami osiągniesz wyższe zyski ze sprzedaży internetowej.

Dowiedz się więcej
http://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/webdesign.jpg

Kompleksowa pomoc

Potrzebujesz szkolenia, a może doradztwa?
Jakie działania przyniosą wyższe zyski? Jak rozkręcić biznes?
Na te i wiele innych pytań z chęcią odpowiemy.
Zapewniamy wszechstronne podejście do klienta na każdym etapie funkcjonowania firmy.

Dowiedz się więcej
http://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/coaching.jpg

Poznaj z nami SEO & SEM

Pozycjonowanie to najważniejszy element
działań marketingowych każdej firmy.
Rozbudź swój biznes.
Zacznij zarabiać na swojej stronie WWW.
Pozyskaj wielu nowych klientów i fanów.
Zmieniamy pomysły w skuteczne kampanie.

Dowiedz się więcej
http://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/seo.jpg
Blog

Marketing szeptany

Nie od dziś wiadomo, że plotka ma ogromną siłę przekazu. Ludzie uwielbiają plotkować, dlatego marketing szeptany cieszy się tak dużą popularnością. Głównym założeniem tego rodzaju działań jest „szeptanie” użytkownikom na temat marki, produktu oraz jego zaletach. Chodzi o wywołanie dyskusji w sposób naturalny, a nie o tworzenie oczywistej reklamy usług. W efekcie konsumenci podchwytują temat rozmowy i wyrażają swoje poglądy. Przy ostatecznej decyzji dotyczącej zakupu potencjalni klienci sugerują się opiniami innych osób. Jest to tzw. efekt owczego pędu – konsumenci chętnie dokonają zakupu produktu, który został już przetestowany przez innych.

Marketing szeptany największą popularnością cieszy się na portalach społecznościowych, forach oraz blogach. Dzieje się tak, ponieważ społeczeństwo każdego dnia spędza kilka godzin w sieci i bardzo chętnie włącza się w różnego rodzaju dyskusje. Rola marketingowców zaczyna się i kończy na rozpoczęciu dyskusji. Czasem nawet nie muszą oni zakładać osobnych wątków – wystarczy, że włączą się w rozmowę na temat innego produktu. Bardzo ważną cechą marketingu szeptanego jest jego etyczny charakter. Nie możemy obrażać konkurencji, szkalować osób o przekonaniach przeciwnych do naszych. Nasze wypowiedzi muszą być naturalne. Czasem możemy wspomnieć o wadach produktu, aby nasz post nie wyglądał jak samoistna reklama.

Korzyści wynikające z buzz marketingu:

  • Budowanie pozytywnego wizerunku marki.
  • Szerokie spectrum działania.
  • Nowi klienci = większe zyski.
  • Darmowa reklama.
  • Zwiększenie ruchu na stronie internetowej.
  • Wzmocnienie pozycjonowania.
  • Nawiązanie interakcji z potencjalnymi klientami.
  • Lepsze poznanie potrzeb użytkowników.
  • Śledzenie trendów wśród konsumentów.
  • Szybka reakcja na negatywne opinie.

    Marketing szeptany przeprowadzany przez profesjonalistów jest jedną z najskuteczniejszych metod promocyjnych. Jednakże musimy pamiętać, że wszystko ma swoje wady. Jeśli wzmianki o produkcie będą nieporadne to reklama może zostać źle zinterpretowana. A przecież nikt nie chce, żeby jego marka była kojarzona z nieuczciwymi chwytami.

Dodaj komentarz