Marketing w Social Media

Serwisy społecznościowe to dobre miejsce na pozyskanie klienta.
Twoja konkurencja nie śpi i stale się rozwija.
Zadbaj o wizerunek Twojej firmy w sieci.
Firmowy profil w Social Media to także wizytówka Twojej firmy.
Zaufaj specjalistom w tej dziedzinie!

Dowiedz się więcej
http://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/right.jpg

Poznaj moc Internetu!

Stworzymy dla Ciebie innowacyjną stronę internetową.
W swoich projektach bazujemy na systemach CMS Drupal oraz Wordpress.
Strona WWW stanie się Twoją profesjonalną wizytówką w Internecie.
Z nami osiągniesz wyższe zyski ze sprzedaży internetowej.

Dowiedz się więcej
http://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/webdesign.jpg

Kompleksowa pomoc

Potrzebujesz szkolenia, a może doradztwa?
Jakie działania przyniosą wyższe zyski? Jak rozkręcić biznes?
Na te i wiele innych pytań z chęcią odpowiemy.
Zapewniamy wszechstronne podejście do klienta na każdym etapie funkcjonowania firmy.

Dowiedz się więcej
http://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/coaching.jpg

Poznaj z nami SEO & SEM

Pozycjonowanie to najważniejszy element
działań marketingowych każdej firmy.
Rozbudź swój biznes.
Zacznij zarabiać na swojej stronie WWW.
Pozyskaj wielu nowych klientów i fanów.
Zmieniamy pomysły w skuteczne kampanie.

Dowiedz się więcej
http://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/seo.jpg
Blog

Facebook i influencerzy – korzyści ze współpracy

Wiele przedsiębiorstw w ostatnim czasie opiera swoje kampanie reklamowe na współpracy z influencerami. W takim razie, co to jest? Z czym to się „je”? No i  najważniejsze pytanie – czy się opłaca? W dzisiejszym wpisie postaramy się przybliżyć Wam ten temat.

Czym kierują się firmy stawiające na współpracę z influencerami? Niektórym zależy, aby „być na topie”, inni zaś chcą wyprzedzić konkurencję za pomocą innowacyjnych sposobów. Są też marki, które przed podjęciem jakichkolwiek działań wyznaczają sobie cele do realizacji, analizują czy influencer marketing jest dla nich najlepszym wyborem. Jedno jest pewne – wszystkie przedsiębiorstwa łączy chęć osiągnięcia jak najlepszych efektów w jak najkrótszym czasie i za pomocą najlepiej dobranych środków.

Z badań przeprowadzonych przez Influencer Marketing Hub wynika, że ponad 80% przedsiębiorców jest zadowolonych ze współpracy z influencerami. Z kolei z badań Nielsen – międzynarodowej firmy badawczej – wynika, że każdy zainwestowany dolar zarabia kolejne 6.5 dolara. To nie tylko poprawia wizerunek danej marki, ale również wpływa na wyniki sprzedaży produktów. W mediach społecznościowych (Facebook, Instagram) często możemy zauważyć posty zwyczajnych ludzi, które przedstawiają zakupy inspirowane produktami polecanymi przez znane osoby. Przykładu nie musimy szukać daleko. Kiedy Maffashion dodała post ze swoimi ulubionymi perfumami, na drugi dzień w drogeriach nie było ani jednej sztuki na półkach. Pokazuje to, że produkty rekomendowane przez znanych influencerów sprzedają się jak świeże bułeczki. Dlaczego tak się dzieje?

Po pierwsze, są oni autentyczni.

To tak naprawdę zwyczajni ludzie, którzy testują produkt danej marki. A więc, mówią językiem reszty konsumentów, zwracają uwagę na te same aspekty użyteczności produktu, przez co przyciągają uwagę potencjalnie zainteresowanych osób.

Po drugie, wzbudzają zaufanie.

Dla konsumentów recenzja wystawiona przez influencera nie jest tradycyjną formą reklamy. Większość społeczeństwa myśli, że skoro recenzent jest zwyczajną osobą – taką jak każdy z nas – nie będzie promował produktu, który mu się nie podoba. A przez to o wiele szybciej i łatwiej można zdobyć zaufanie potencjalnych klientów.

Po trzecie, wpływ.

Termin influencer pochodzi od angielskiego słowa influence, które oznacza wpływ. Badania prowadzone w Polsce, jak i za granicą, wykazują że vlogerzy, blogerzy oraz profile znanych osób w mediach społecznościowych są jednym z pierwszych źródeł, na których konsumenci będą szukać inspiracji oraz opinii o interesujących ich produktach.

Po czwarte, komunikaty skierowane do idealnie dobranej grupy docelowej.

Influencer zazwyczaj specjalizuje się w zawężonej tematyce – interesuje się sportem, modą, makijażem, lub zdrowym trybem życia. Fani współdzielą ich zainteresowania, dlatego komunikaty twórców trafią do konkretnej grupy docelowej.

Po piąte, szeroki zasięg działań.

Praca influencerów nie polega jedynie na recenzowaniu produktów i dodawaniu postów na Facebook’u. Oprócz tego uczestniczą oni w różnych eventach, sesjach zdjęciowych, na których wspierają prowadzone przez siebie kampanie reklamowe w mediach społecznościowych.

Po szóste, wiedza.

Oni też mogą Cię czegoś nauczyć. Jeśli Twoją grupą docelową będą wegetarianie to może się okazać, że influencer wie o wiele lepiej, jak do nich dotrzeć, jakie działania przyniosą najlepsze efekty.

Po siódme, zaangażowanie.

Kampanie reklamowe rozpoznawalnych osób zazwyczaj stanowią ich główne źródło dochodu, dlatego dbają o jakość publikowanych postów, bardzo dokładnie śledzą reakcję odbiorców, uczestniczą w konwersacjach, publikują swoje materiały na różnych grupach tematycznych, a czasem stają się ambasadorami marki (nawet po zakończonej współpracy).

Blogerzy są najlepsi w tworzeniu treści idealnie trafiających do grupy docelowej. Na ich profilach można znaleźć wiele porad, inspiracji, jak również różne zabawne, memy, obrazki lub filmiki. Kampanie reklamowe prowadzone przez influencerów wyglądają na bardzo naturalne, dlatego cieszą się tak dużą popularnością. A oni sami dzięki rozwojowi mediów społecznościowych mogą zarabiać i robić to, co lubią. Jeszcze kilka lat temu ich działalność nie była tak popularna, a teraz… Firmy wręcz walczą, aby dany bloger promował właśnie ich produkt.

Dodaj komentarz