Marketing w Social Media

Serwisy społecznościowe to dobre miejsce na pozyskanie klienta.
Twoja konkurencja nie śpi i stale się rozwija.
Zadbaj o wizerunek Twojej firmy w sieci.
Firmowy profil w Social Media to także wizytówka Twojej firmy.
Zaufaj specjalistom w tej dziedzinie!

Dowiedz się więcej
http://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/right.jpg

Poznaj moc Internetu!

Stworzymy dla Ciebie innowacyjną stronę internetową.
W swoich projektach bazujemy na systemach CMS Drupal oraz Wordpress.
Strona WWW stanie się Twoją profesjonalną wizytówką w Internecie.
Z nami osiągniesz wyższe zyski ze sprzedaży internetowej.

Dowiedz się więcej
http://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/webdesign.jpg

Kompleksowa pomoc

Potrzebujesz szkolenia, a może doradztwa?
Jakie działania przyniosą wyższe zyski? Jak rozkręcić biznes?
Na te i wiele innych pytań z chęcią odpowiemy.
Zapewniamy wszechstronne podejście do klienta na każdym etapie funkcjonowania firmy.

Dowiedz się więcej
http://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/coaching.jpg

Poznaj z nami SEO & SEM

Pozycjonowanie to najważniejszy element
działań marketingowych każdej firmy.
Rozbudź swój biznes.
Zacznij zarabiać na swojej stronie WWW.
Pozyskaj wielu nowych klientów i fanów.
Zmieniamy pomysły w skuteczne kampanie.

Dowiedz się więcej
http://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/seo.jpg
Blog

Czy warto posiadać płynnie działający fanpage?

Czy warto posiadać swój płynnie działający fanpage? Jeśli masz wątpliwości, odpowiedz sobie na bardzo ważne pytanie: ile razy dziennie odwiedzasz Facebooka, w poszukiwaniu nowości, wiedzy, opinii lub po prostu w celu przejrzenia tablicy? Jeśli robisz to przynajmniej raz dziennie, Twój dylemat powinien zostać rozstrzygnięty. Ten wpis jest idealny dla Ciebie, jeśli chcesz się dowiedzieć, jak bardzo pomocne jest prowadzenie własnej strony na Facebooku i jakie korzyści to za sobą niesie.

Obecnie stworzenie fanpage to jedna z najlepszych inwestycji dla przedsiębiorstwa. Daje on nie tylko informacje na temat firmy, ale przede wszystkim pozwala na bezpośredni kontakt z klientami. To wpływa na budowanie zaufania wśród odbiorców i sprawia, że klienci czują się doceniani. Mogą przecież komentować posty, dodawać opinię i dzielić się swoimi spostrzeżeniami. A to działa na korzyść dla Twojej działalności. Zastanawiasz się, jak skutecznie promować to, co ma być źródłem Twoich zysków? Strona na Facebooku może przynieść największe korzyści marketingowe.

Newsletter- bądź na bieżąco

Czasy, gdy firmy sporządzały listy do korespondencji z ciekawymi jej działań osobami odchodzą powoli w niepamięć. Teraz, posiadając fanpage i chcąc na bieżąco informować odbiorców o nowościach na Twojej stronie, możesz wykorzystać tak zwany newsletter. Kliknięcie „zapisz się do newslettera” jest dla odbiorców proste i wygodne.

Newsletter służy przede wszystkim komunikacji między firmą, a zainteresowanymi. Ma on informować odbiorców, że na fanpage lub stronie internetowej pojawił się nowy wpis, który może ich zaciekawić lub dostarczyć im ciekawej wiedzy z danego zakresu.

Jeśli już posiadasz taką formę komunikacji ze swoimi odbiorcami, pamiętaj o kilku ważnych kwestiach. Zachęć potencjalnych klientów do otrzymywania od Ciebie wiadomości. Możesz to zrobić na przykład poprzez umieszczenie w treści maila kodu rabatowego, bądź oferty skierowanej właśnie do tych konkretnych osób. To na pewno zaowocuje większą ilością zainteresowanych. Warto też dbać o systematyczność w wysyłaniu newslettera. Jeśli zależy Ci na dobrym odbiorze, wysyłaj go z jednakową częstotliwością.

Potęga fanpage’a

Ludzie na chwilę obecną są przekonani, że jeśli nie ma Cię na Facebooku, to nie istniejesz. To przerysowane stwierdzenie zawiera jednak w sobie sporo prawdy. Co więcej, dotyczy to również obszaru biznesowego. Fanpage to nie tylko posty i zdjęcia. Są to również godziny otwarcia, adres firmy, oferta i kontakt. Jeśli ktoś będzie szukał informacji na temat Twojej firmy, z całą pewnością w pierwszej kolejności uda się w tym celu na Facebooka. Przy okazji przeczyta recenzje internautów o przedsiębiorstwie i chętnie dowie się, jak bardzo zależy mu na klientach.

Co słychać w Twojej firmie?

Na fanpage’u możesz dodawać informacje dotyczące tego, co dzieje się w Twojej firmie. Jeśli możesz się czymś pochwalić, to jest to idealne miejsce na takie wpisy. Nowy certyfikat, nagroda lub zmiana lokalizacji biura? Twoi obserwatorzy na pewno docenią to, że dzielisz się z nimi takimi sprawami. Poczują się wyróżnieni, że chcesz umożliwić im uczestnictwo w życiu przedsiębiorstwa. Do opisów można dodawać zdjęcia, które dodatkowo przykują uwagę. Poza stałymi obserwatorami, nowi potencjalni klienci chętniej zainteresują się firmą, która jest obecna w sieci i wychodzi z inicjatywą kontaktu z odbiorcami. Fanpage, na którym rzadko pojawiają się wpisy i który nie ma perspektyw na interakcję z klientami nie przyniesie zamierzonych efektów.

Informacje o produktach i realna sprzedaż

Jest to również miejsce do informowania o dostępności nowych produktów lub usług. Chcesz zaciekawić swoją ofertą szerokie grono osób? Zamieść na fanpage’u informacje o nowościach i zachęć do ich nabycia. Tu możesz dodawać również linki bezpośrednio odsyłające do strony internetowej firmy. Dzięki temu ruch na niej będzie większy, a co za tym idzie wzrośnie zainteresowanie produktami lub usługami. Facebook daje Ci możliwość kontrolowania statystyk. Dzięki temu możesz wyciągać wnioski, jakie oferty kierować w stronę użytkowników, by byli oni zainteresowani. Tworząc reklamę na Facebooku możesz dostosować ścisłe grono odbiorców, do których ma ona trafić. Może się to przełożyć na lepszą sprzedaż i popularność Twojej firmy.

Zachęcanie do aktywności użytkowników

Jeśli zależy Ci na tym, aby użytkownicy brali udział w stworzonej przez Ciebie społeczności, zachęć ich do tego. Możesz w tym celu zorganizować konkurs na swoim fanpage’u, w którym zaproponujesz nagrody. Wymyśl zadanie konkursowe, dobierz nagrody i czekaj na zgłoszenia. Obserwatorzy lubią czuć się doceniani za swoją aktywność i na pewno z przyjemnością skorzystają z szansy wygrania zniżki lub produktu z Twojej oferty.

Pamiętaj, że posiadanie fanpage bardzo dobrze wpływa na wiarygodność firmy. Wychodząc wprost do klienta dajemy mu poczucie, że nie mamy przed nim nic do ukrycia. Dodając zdjęcia i publikując posty nie pozwalamy o sobie zapomnieć i przykuwamy uwagę. Dajemy użytkownikom możliwość brania udziału w tym, co zmienia się w firmie. Chwalimy się sukcesami, informujemy o tym, co nowego dla nich przygotowaliśmy. Od Ciebie zależy, jaki wizerunek firmy przedstawisz i jakie możliwości dasz użytkownikom. Prawidłowe poprowadzenie fanpage daje gwarancję wzrostu rozpoznawalności marki i pozwala na zbudowanie społeczności wokół niej. Jest to również możliwość pielęgnowania relacji pomiędzy przedsiębiorstwem, a klientami.

Dodaj komentarz