Marketing w Social Media

Serwisy społecznościowe to dobre miejsce na pozyskanie klienta.
Twoja konkurencja nie śpi i stale się rozwija.
Zadbaj o wizerunek Twojej firmy w sieci.
Firmowy profil w Social Media to także wizytówka Twojej firmy.
Zaufaj specjalistom w tej dziedzinie!

Dowiedz się więcej

Marketing w Social Media

Serwisy społecznościowe to dobre miejsce na pozyskanie klienta.
Twoja konkurencja nie śpi i stale się rozwija.
Zadbaj o wizerunek Twojej firmy w sieci.
Firmowy profil w Social Media to także wizytówka Twojej firmy.
Zaufaj specjalistom w tej dziedzinie!

Dowiedz się więcej
http://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/right.jpg

Poznaj moc Internetu!

Stworzymy dla Ciebie innowacyjną stronę internetową.
W swoich projektach bazujemy na systemach CMS Drupal oraz Wordpress.
Strona WWW stanie się Twoją profesjonalną wizytówką w Internecie.
Z nami osiągniesz wyższe zyski ze sprzedaży internetowej.

Dowiedz się więcej
http://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/webdesign.jpg

Kompleksowa pomoc

Potrzebujesz szkolenia, a może doradztwa?
Jakie działania przyniosą wyższe zyski? Jak rozkręcić biznes?
Na te i wiele innych pytań z chęcią odpowiemy.
Zapewniamy wszechstronne podejście do klienta na każdym etapie funkcjonowania firmy.

Dowiedz się więcej
http://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/coaching.jpg

Poznaj z nami SEO & SEM

Pozycjonowanie to najważniejszy element
działań marketingowych każdej firmy.
Rozbudź swój biznes.
Zacznij zarabiać na swojej stronie WWW.
Pozyskaj wielu nowych klientów i fanów.
Zmieniamy pomysły w skuteczne kampanie.

Dowiedz się więcej
http://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/seo.jpg
Blog

7 sygnałów, że Twoja strona internetowa potrzebuje rebrandingu

Rebranding jest to odświeżenie wyglądu naszej marki, strony, logo. Zmianom mogą ulec usługi, produkty, komunikacja, strategia marketingowa lub całościowo całe przedsiębiorstwo. Działania te są inwestycją długoterminową i mogą przynieść wiele dobrych efektów: wyróżnić się na tle innych marek, pozyskać lepszą marżę, dotrzeć do nowych konsumentów lub ułatwić wybór (pokazując, że jesteśmy najlepsi!).

1. Spadek sprzedaży

Prowadzenie własnej firmy wiąże się z wieloma wyzwaniami. Musisz na bieżąco kontrolować zmiany w trendach, co podoba się Twoim klientom, jak radzi sobie konkurencja oraz analizować swoją strategię marketingową. Jeśli zauważasz spadek w sprzedaży swoich produktów/usług musisz przeanalizować czym został spowodowany i podjąć odpowiednie kroki, które zaprowadzą Cię do wzrostu sprzedaży.

2. Staroświecka marka

Każdego miesiąca na polski rynek dochodzi ok. 25-30 tysięcy firm! A to oznacza ogromną konkurencję. Jeśli Twoje przedsiębiorstwo istnieje na rynku od kilku lub nawet kilkunastu lat to jego strategia, wizualizacja mogła ulec przedawnieniu. Być może wystarczy jedynie redesign loga albo odpowiednie zaprezentowanie produktu/usług. Dla firm, które istnieją na rynku od bardzo dawna dedykowany jest kompletny rebranding, ponieważ przynosi on najlepsze efekty.

3. Odnajdź swój cel

Solidne fundamenty to podstawa sukcesu, dlatego marka pozbawiona celu i wartości nie przyciągnie nowych klientów. Przedsiębiorstwo bez osobowości jest nijakie i z pewnością nikogo nie zainteresuje. Kluczem do sukcesu jest wyjątkowość.

4. Przyciągnij odpowiednią grupę klientów

Nie chodzi o to żeby dotrzeć do jakiegokolwiek kontrahenta, ale do takiego który będzie chętny podjąć z Tobą współpracę. Zdarzy się, że masz dobrą strategię marketingową, ale nadal trafiasz do złej grupy docelowej i co wtedy? Musisz określić grupę klientów, do których chcesz dotrzeć oraz czy swoimi działaniami masz na to szansę (jeśli nie musisz coś w nich zmienić).

5. Gdy chcesz być charakterystyczny

Ile jest sklepów z artykułami dla dzieci w samym Twoim mieście? Zapewne dużo, a Ty prowadząc swoją działalność musisz się czymś wyróżniać. Może być to innowacyjna strona, ciekawa kampania reklamowa czy po prostu ciekawy produkt.

6. Gdy wizerunek Twojej marki jest chaotyczny

W głównej mierze chodzi o wizualny aspekt Twojej firmy – logo, kolorystyka strony, grafika, materiały wzrokowe. Wszystkie elementy muszą być spójne i w jakiś sposób charakterystyczne dla Twojej marki. Przykładowo, jeśli Twój fanpage będzie się składał jedynie z zabawnych obrazków/filmików to nikt nie potraktuje Twojej firmy poważnie.

7. Gdy chcesz zmienić kierunek działań firmy

Zmiany mogą przynieść wiele dobrego, o ile są bardzo dokładnie przemyślane. W czasie prowadzenia przedsiębiorstwa możesz dojść do wniosku, że chcesz podążać w innym kierunku – i nie ma w tym nic złego! Ale jest jeden warunek. Musisz go zakomunikować swoim odbiorcom i doprowadzić do takich zmian, które naprawdę będą zauważalne.

Rebranding nie należy do działań, którego efekty widać od razu, lecz potrafi uratować działalność od bankructwa. Samodzielne przeprowadzenie rebrandingu to ryzykowna sprawa, ponieważ żeby odnieść zamierzone efekty trzeba posiadać spore doświadczenie w marketingu i wiedzieć czego oczekują klienci.

Dodaj komentarz