Marketing w Social Media

Serwisy społecznościowe to dobre miejsce na pozyskanie klienta.
Twoja konkurencja nie śpi i stale się rozwija.
Zadbaj o wizerunek Twojej firmy w sieci.
Firmowy profil w Social Media to także wizytówka Twojej firmy.
Zaufaj specjalistom w tej dziedzinie!

Dowiedz się więcej

Marketing w Social Media

Serwisy społecznościowe to dobre miejsce na pozyskanie klienta.
Twoja konkurencja nie śpi i stale się rozwija.
Zadbaj o wizerunek Twojej firmy w sieci.
Firmowy profil w Social Media to także wizytówka Twojej firmy.
Zaufaj specjalistom w tej dziedzinie!

Dowiedz się więcej
http://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/right.jpg

Poznaj moc Internetu!

Stworzymy dla Ciebie innowacyjną stronę internetową.
W swoich projektach bazujemy na systemach CMS Drupal oraz Wordpress.
Strona WWW stanie się Twoją profesjonalną wizytówką w Internecie.
Z nami osiągniesz wyższe zyski ze sprzedaży internetowej.

Dowiedz się więcej
http://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/webdesign.jpg

Kompleksowa pomoc

Potrzebujesz szkolenia, a może doradztwa?
Jakie działania przyniosą wyższe zyski? Jak rozkręcić biznes?
Na te i wiele innych pytań z chęcią odpowiemy.
Zapewniamy wszechstronne podejście do klienta na każdym etapie funkcjonowania firmy.

Dowiedz się więcej
http://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/coaching.jpg

Poznaj z nami SEO & SEM

Pozycjonowanie to najważniejszy element
działań marketingowych każdej firmy.
Rozbudź swój biznes.
Zacznij zarabiać na swojej stronie WWW.
Pozyskaj wielu nowych klientów i fanów.
Zmieniamy pomysły w skuteczne kampanie.

Dowiedz się więcej
http://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/seo.jpg

Strategia w social media kluczem do sukcesu

Media społecznościowe w dzisiejszych czasach stały się jednym z najważniejszych narzędzi, dzięki któremu Twoja firma może stać się bardziej rozpoznawalna, a produkty lub usługi, które oferujesz, bardziej wiarygodne. Ponadto, jeżeli wykorzystasz je w odpowiedni sposób, stworzysz stałą więź z klientami. Ma to wiele zalet, dlatego warto poznać zasady korzystania z social media. Ten artykuł pomoże […]

Call To Action w mailingu

Zwrot “Call To Action” jest powszechnie znany i na jego temat powinien jak najwięcej wiedzieć każdy, kto chce zachęcić potencjalnych klientów do skorzystania z usług, produktów. W języku polskim oznacza on: wzywać do działania. Pod CTA nie kryje się nic innego, jak dokładne wskazanie potencjalnemu klientowi czynności, jakie powinien podjąć podczas obecności na naszej stronie […]

Jak poznać preferencje naszych potencjalnych klientów?

Posiadasz oryginalny produkt/usługę, wiesz, że jest naprawdę dobry, ale nie wiesz jak zainteresować nim klientów? W dzisiejszym wpisie podpowiemy Ci, jak poznać oczekiwania i potrzeby potencjalnych kontrahentów, których spełnienie jest kluczem do osiągnięcia sukcesu w marketingu.   Wciel się w rolę klienta Pierwszą z możliwości jest wcielenie się rolę klienta i samodzielne przejście przez cały […]

Po czym poznać, że content marketing przynosi zamierzone efekty?

Mimo rozwoju technologicznego wielu osobom wydaje się, że działanie w social mediach nie wymaga specjalistycznej wiedzy. Tak naprawdę, content marketing nie polega na tworzeniu przypadkowych treści i wrzucaniu ich na jakiekolwiek strony internetowe. Po pierwsze, podejście. Na wstępie musisz zrozumieć o co chodzi w content marketingu. Nie polega on na autoreklamie, lecz na tworzeniu treści […]

Narzędzia mailingowe

Jeśli dojrzałeś do decyzji o mailingu w Twojej strategii marketingowej, to czas wybrać najlepsze narzędzie. Zapewne nie wiesz, jakie aspekty skrzynki mailowej są najważniejsze, dlatego pomożemy Ci w tym! Na rynku istnieje szeroka gama rozwiązań i wybór wcale nie jest prosty. Po pierwsze, musisz wiedzieć, czego oczekujesz od tego narzędzia. Zastanów się: – Jak często […]

Czy warto posiadać płynnie działający fanpage?

Czy warto posiadać swój płynnie działający fanpage? Jeśli masz wątpliwości, odpowiedz sobie na bardzo ważne pytanie: ile razy dziennie odwiedzasz Facebooka, w poszukiwaniu nowości, wiedzy, opinii lub po prostu w celu przejrzenia tablicy? Jeśli robisz to przynajmniej raz dziennie, Twój dylemat powinien zostać rozstrzygnięty. Ten wpis jest idealny dla Ciebie, jeśli chcesz się dowiedzieć, jak […]

Facebook i influencerzy – korzyści ze współpracy

Wiele przedsiębiorstw w ostatnim czasie opiera swoje kampanie reklamowe na współpracy z influencerami. W takim razie, co to jest? Z czym to się „je”? No i  najważniejsze pytanie – czy się opłaca? W dzisiejszym wpisie postaramy się przybliżyć Wam ten temat. Czym kierują się firmy stawiające na współpracę z influencerami? Niektórym zależy, aby „być na […]

Lokalne pozycjonowanie- czy się opłaca?

Chcesz, aby Twoja firma była znana lokalnej społeczności i przyciągała ją do siebie? Skorzystaj z lokalnego pozycjonowania, które Ci oferujemy! Zaczynamy od dodania Twojej wizytówki do Google Moja Firma. Dzięki temu Twoje przedsiębiorstwo będzie widniało na mapach Google. Local SEO  opiera się na pozycjonowaniu fraz kluczowych zawierających lokalizację miejsca, w obszarze którego użytkownicy wyszukują produkt […]

Content marketing- jakie oferuje korzyści

W dobie stale rosnącej siły Internetu, warto zastanowić się nad tym, w jaki sposób wypromować swoje produkty i usługi. Jak dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów i zbudować godny wizerunek swojej firmy? Z odpowiedzią na to pytanie spieszy nam content marketing. Co to jest content marketing? Content marketing to określenie połączone z pojęciem „treści”. Polega […]

7 sygnałów, że Twoja strona internetowa potrzebuje rebrandingu

Rebranding jest to odświeżenie wyglądu naszej marki, strony, logo. Zmianom mogą ulec usługi, produkty, komunikacja, strategia marketingowa lub całościowo całe przedsiębiorstwo. Działania te są inwestycją długoterminową i mogą przynieść wiele dobrych efektów: wyróżnić się na tle innych marek, pozyskać lepszą marżę, dotrzeć do nowych konsumentów lub ułatwić wybór (pokazując, że jesteśmy najlepsi!). 1. Spadek sprzedaży […]