Marketing w Social Media

Serwisy społecznościowe to dobre miejsce na pozyskanie klienta.
Twoja konkurencja nie śpi i stale się rozwija.
Zadbaj o wizerunek Twojej firmy w sieci.
Firmowy profil w Social Media to także wizytówka Twojej firmy.
Zaufaj specjalistom w tej dziedzinie!

Dowiedz się więcej

Marketing w Social Media

Serwisy społecznościowe to dobre miejsce na pozyskanie klienta.
Twoja konkurencja nie śpi i stale się rozwija.
Zadbaj o wizerunek Twojej firmy w sieci.
Firmowy profil w Social Media to także wizytówka Twojej firmy.
Zaufaj specjalistom w tej dziedzinie!

Dowiedz się więcej
http://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/right.jpg

Poznaj moc Internetu!

Stworzymy dla Ciebie innowacyjną stronę internetową.
W swoich projektach bazujemy na systemach CMS Drupal oraz Wordpress.
Strona WWW stanie się Twoją profesjonalną wizytówką w Internecie.
Z nami osiągniesz wyższe zyski ze sprzedaży internetowej.

Dowiedz się więcej
http://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/webdesign.jpg

Kompleksowa pomoc

Potrzebujesz szkolenia, a może doradztwa?
Jakie działania przyniosą wyższe zyski? Jak rozkręcić biznes?
Na te i wiele innych pytań z chęcią odpowiemy.
Zapewniamy wszechstronne podejście do klienta na każdym etapie funkcjonowania firmy.

Dowiedz się więcej
http://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/coaching.jpg

Poznaj z nami SEO & SEM

Pozycjonowanie to najważniejszy element
działań marketingowych każdej firmy.
Rozbudź swój biznes.
Zacznij zarabiać na swojej stronie WWW.
Pozyskaj wielu nowych klientów i fanów.
Zmieniamy pomysły w skuteczne kampanie.

Dowiedz się więcej
http://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/seo.jpg
Bez kategorii

Public Relations

Dobra komunikacja jest podstawową do stworzenia skutecznej w swoich działaniach oraz zintegrowanej firmy. Właściciele przedsiębiorstw nie mogą skupiać się jedynie na dobrym postrzeganiu swojej działalności przez osoby z zewnątrz. Bardzo ważne są stosunki między pracownikami. Jeśli mają wspólnie pracować nad projektami to nie mogą się traktować jak wrogów. Potrzebują oni odpowiedniej motywacji oraz integracji, które doprowadzą do tworzenia przez nich wyjątkowych projektów. PR polega na stworzeniu stałych i pozytywnych relacji między przedsiębiorstwem, a jego klientami, jak i między pracownikami. Głównym celem działań PR-owych jest zbudowanie jak najkorzystniejszego wizerunku marki oraz zaufania wśród potencjalnych klientów.

Budowanie zaufania najlepiej zacząć od wewnątrz, czyli od swojej załogi. Profesjonalnie nazywa się to PR’em wewnętrznym. Sukces firmy w głównej mierze zależy od pracowników, od tego jak wykonują swoje zadanie, dlatego atmosfera między nimi musi być przyjazna. Tylko takie warunki sprzyjają efektywnej pracy. Pracownicy są integralną częścią firmy, dlatego muszą czuć się doceniani, aby jeszcze lepiej pracować na sukces Twoich produktów.

I tutaj wiele zależy od Ciebie… To Ty musisz zadbać, żeby Twoja załoga czuła się odpowiedzialna za wszystkie sukcesy firmy. Jeśli wybudujesz dobre kontakty z zespołem możesz liczyć, że stworzycie zgraną drużynę, która będzie się rozumieć bez słów.

Kiedy już wybudujesz zgrany zespół przyjdzie czas na wykreowanie wizerunku zewnętrznego. Twoim jedynym punktem zaczepienia będzie klient. To do niego mają być skierowane wszelkie działania. Im częściej będziemy próbowali nawiązać interakcję z klientami, tym większe szanse na dotarcie do grona nowych klientów.  Nie ulega żadnym wątpliwościom, że Internet jest dźwignią dzisiejszego marketingu. Dlatego musimy zadbać o odpowiednią kreację swojej firmy w sieci. Nie jest to proste, ponieważ kilka złych opinii na temat naszej działalności może zniszczyć coś, co budowaliśmy przez kilka miesięcy. Każda reklama trafiająca na portal społeczności owy powinna być tysiąc razy przemyślana. W końcu eksperci danej branży nie mogą sobie pozwolić na żaden błąd. To co dla jednych jest zaletą, dla innych może być wadą. Musisz o tym pamiętać przy podejmowaniu jakichkolwiek działań.

Wykreowanie pozytywnego wizerunku marki jest jednym z najtrudniejszych zadań. Technologia, trendy – wszystko się zmienia, a Ty musisz nadążyć za wymaganiami stawianymi przez klientów. Działania te warto pozostawić specjalistom. Bez znajomości odpowiednich strategii i przeprowadzenia kompletnej analizy szanse, że trafisz w gusta odbiorców są bardzo małe. Jeśli chcemy zdobyć klientów musimy podejść do nich kompleksowo. Musimy być najlepsi w każdym calu, bo tylko zadowolenie przyciągnie do nas nowych kupców.

 

Dodaj komentarz