Marketing w Social Media

Serwisy społecznościowe to dobre miejsce na pozyskanie klienta.
Twoja konkurencja nie śpi i stale się rozwija.
Zadbaj o wizerunek Twojej firmy w sieci.
Firmowy profil w Social Media to także wizytówka Twojej firmy.
Zaufaj specjalistom w tej dziedzinie!

Dowiedz się więcej
http://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/right.jpg

Poznaj moc Internetu!

Stworzymy dla Ciebie innowacyjną stronę internetową.
W swoich projektach bazujemy na systemach CMS Drupal oraz Wordpress.
Strona WWW stanie się Twoją profesjonalną wizytówką w Internecie.
Z nami osiągniesz wyższe zyski ze sprzedaży internetowej.

Dowiedz się więcej
http://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/webdesign.jpg

Kompleksowa pomoc

Potrzebujesz szkolenia, a może doradztwa?
Jakie działania przyniosą wyższe zyski? Jak rozkręcić biznes?
Na te i wiele innych pytań z chęcią odpowiemy.
Zapewniamy wszechstronne podejście do klienta na każdym etapie funkcjonowania firmy.

Dowiedz się więcej
http://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/coaching.jpg

Poznaj z nami SEO & SEM

Pozycjonowanie to najważniejszy element
działań marketingowych każdej firmy.
Rozbudź swój biznes.
Zacznij zarabiać na swojej stronie WWW.
Pozyskaj wielu nowych klientów i fanów.
Zmieniamy pomysły w skuteczne kampanie.

Dowiedz się więcej
http://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/seo.jpg
Bez kategorii

Pozycjonowanie SEO i SEM

Ponad 90% przedsiębiorstw posiada swoją stronę internetową. Są one zakładane, ponieważ właściciele organizacji chcą mieć wpływ na swoich potencjalnych klientów oraz poinformować ich o oferowanych przez siebie usługach, podejmowanych przedsięwzięciach lub planach na przyszłość. Aby mogli się wyróżnić i zdobyć nowych klientów muszą zadbać o odpowiednią optymalizację ich strony oraz dobrą pozycję w wyszukiwarce Google. SEO i SEM są to narzędzia, które służą do rozreklamowania działalności naszej instytucji. Nie możemy jednak wrzucać ich do jednego worka, ponieważ nie oznaczają one tych samych działań. Zależności między SEO, a SEM można opisać za pomocą wzoru: SEM=SEO+PPC, z czego SEO jest to pozycjonowanie, a PPC jest to płatność za jedno kliknięcie.

Analizując zapis wzoru możemy zauważyć, że termin SEM ma o wiele większy zasięg niż SEO. W takim razie pewnie zastanawiasz się na czym polegają działania promocyjne SEM? Nie jest to nic innego jak marketing w wyszukiwarkach internetowych realizowany dzięki działaniom SEO.
SEM ma za zadanie podnieść pozycję konkretnej strony w wynikach wyszukiwarki za pomocą trafnie dobranych fraz lub słów kluczowych. Do działań tego rodzaju możemy zaliczyć: optymalizację strony WWW, linki sponsorowane oraz pozycjonowanie. Czynności te są tak ważne, ponieważ ich grupą docelową są użytkownicy wyszukiwarek internetowych. W momencie, kiedy taka osoba będzie chciała znaleźć firmę wykonującą konkretne usługi i natknie się na baner reklamowy lub kliknie w link jakiejś strony z listy powstaje większa szansa na konwersję. W praktyce oznacza to wzrost wyświetlanych reklam i stron, a to wiążę się z wykorzystaniem działań SEM, które przynoszą więcej korzyści, niż te generowane przez inne źródła.

Skoro wiemy już na czym polega SEM przyszedł czas na SEO. Są to działania, które upewniają nas, że konkretna strona jest zauważalna dla wyszukiwarek. Do zadań SEO należy również optymalizacja strony, czyli udoskonalenie jej parametrów do takiego stopnia, aby wyszukiwarka mogła ją szybciej odnajdywać.

Działania SEO możemy podzielić na 2 rodzaje:

On-site

W wolnym tłumaczeniu możemy zauważyć, że są to czynności podejmowane na stronie. W praktyce oznacza to optymalizację całej witryny: jej struktury, treści, słów kluczowych w taki sposób, aby strona osiągała lepsze wyniki w wyszukiwarce.

Off-site

Tutaj działania promocyjne wychodzą poza naszą stronę. W rzeczywistości nie zawsze są one zgodne z regulaminem wyszukiwarki, ponieważ polegają na: tworzeniu treści dla robotów, powtarzaniu słów kluczowych, spamowaniu forów dyskusyjnych, optymalizacji strony oraz treści, wymianie linków.

Wśród działań SEO możemy wymienić 4 podstawowe kampanie:

SEO PR

Jak sama nazwa wskazuje jest to połączenie metod SEO i PR’owych. Kampania ta polega na powiązaniu nazwy firmy ze słowami kluczowymi.

Pozycjonowanie ogólne

Działania te dotyczą statycznych stron, na których rzadko dokonuje się jakichkolwiek zmian. Polegają ona na optymalizacji serwisu oraz na wartościowym link building. Słowa klucze wykorzystywane w procesie pozycjonowanie są zazwyczaj ogólne, np. sklep spożywczy, kredyt.

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Ten rodzaj kampanii promocyjnej jest o wiele bardziej skomplikowany od pozycjonowania zwykłych stron firmowych, ponieważ musimy zadbać, aby wszystkie słowa klucze miały jak najlepszą pozycję. Przemiał artykułów w takim sklepie jest ogromny, dlatego słowa kluczowe są ciągle dobierane i w kółko wykorzystywane podczas trwania całej kampanii.
Nie możemy również zapomnieć o ciągłej optymalizacji strony, szczególnie przy rozbudowanych e-sklepach.

Pozycjonowanie lokalne

Kampania ta pozwala na wybicie się lokalnym firmom za niewielką opłatą. Najważniejszym punktem tych działań jest dodanie wizytówki do Google Moja Firma– wtedy nasze przedsiębiorstwo zacznie pojawiać się na mapach Google.

Jeśli zależy nam na zwiększonej konwersji naszej strony, większym rozgłosie, dotarciu do określonych grup docelowych to najlepszym sposobem będzie wykorzystywanie obu kampanii w tym samym czasie. SEO jest tylko jednym z wielu elementów kampanii marketingu internetowego, natomiast SEM koncentruje się na jak najbardziej skutecznym wypromowaniu treści w grupie docelowej oraz na kontrolowaniu ruchu na stronie internetowej.

Dodaj komentarz