Marketing w Social Media

Serwisy społecznościowe to dobre miejsce na pozyskanie klienta.
Twoja konkurencja nie śpi i stale się rozwija.
Zadbaj o wizerunek Twojej firmy w sieci.
Firmowy profil w Social Media to także wizytówka Twojej firmy.
Zaufaj specjalistom w tej dziedzinie!

Dowiedz się więcej
http://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/right.jpg

Poznaj moc Internetu!

Stworzymy dla Ciebie innowacyjną stronę internetową.
W swoich projektach bazujemy na systemach CMS Drupal oraz Wordpress.
Strona WWW stanie się Twoją profesjonalną wizytówką w Internecie.
Z nami osiągniesz wyższe zyski ze sprzedaży internetowej.

Dowiedz się więcej
http://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/webdesign.jpg

Kompleksowa pomoc

Potrzebujesz szkolenia, a może doradztwa?
Jakie działania przyniosą wyższe zyski? Jak rozkręcić biznes?
Na te i wiele innych pytań z chęcią odpowiemy.
Zapewniamy wszechstronne podejście do klienta na każdym etapie funkcjonowania firmy.

Dowiedz się więcej
http://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/coaching.jpg

Poznaj z nami SEO & SEM

Pozycjonowanie to najważniejszy element
działań marketingowych każdej firmy.
Rozbudź swój biznes.
Zacznij zarabiać na swojej stronie WWW.
Pozyskaj wielu nowych klientów i fanów.
Zmieniamy pomysły w skuteczne kampanie.

Dowiedz się więcej
http://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/seo.jpg
Bez kategorii

Copywriting

Copywriting, czyli wielki sekret skutecznego marketingu. Projektowanie graficzne, dobre pozycjonowanie, zaufanie klientów… Wszystko to jest bardzo ważne, ale bez profesjonalnie napisanych tekstów marketingowych nie odniesiesz sukcesu.

Profesjonalnie napisane przez copywritera teksty nakłaniają potencjalnych klientów do zakupu produktu lub usług. Powinny również zachęcać do nawiązania interakcji z producentem. Teksty te mogą jedynie informować o aktualnych wydarzeniach w firmie, zachęcać do zakupu lub wpływać na wizerunek. Muszą się one charakteryzować przekazem na wysokim poziomie, poprawnością językową i interpunkcyjną, a jednocześnie być kreatywne i trafiać w gusta grupy docelowej. Przykładowo, jeśli piszemy tekst dla przedsiębiorstwa z branży technologicznej nie możemy napisać go zwykłym, potocznym językiem. Dodatkowo, muszą w nim występować słowa klucze, które będą niezbędne do odpowiedniego pozycjonowania strony.

Jak tworzy dobry copywriter?

Przede wszystkim, przed rozpoczęciem pisania tekstu przeprowadza bardzo dokładny research na temat marki oraz produktu. Następnie zastanawia się do kogo ma trafić nasz tekst. Im lepiej dobrana grupa docelowa, tym większa szansa na przygotowanie skutecznej oferty.

Dla dobrego copywritera przygotowanie ciekawej oferty handlowej, przyciągającego nagłówka czy interesującego artykułu nie stanowi żadnego problemu. Podstawą tworzenia tekstów marketingowych jest umiejętna gra słów, zbudowana na kreatywności i znajomości rynku.

Cechy dobrych tekstów copywritingowych:

  1. Nieszablonowość

Aby przyciągnąć do siebie klienta nie możemy powielać tekstów konkurencji. Nasza twórczość musi być inna, musi przykuwać uwagę, ale nie powielać się z tym, co wymyślili inni.

      2. Utożsamienie się z potencjalnym klientem

Firma, która potrafi „wejść w skórę” klienta jest bardziej skuteczna, niż ta której przekaz  jest skierowany do ogółu. Musimy wczuć się w myślenie potencjalnego klienta, rozwiać jego obawy oraz odpowiedzieć na podstawowe pytania, zanim zdążą mu się nasunąć na myśl. Wyprzedzenie myślenia użytkowników jest bardzo skuteczną metodą perswazyjną.

     3. Dobre wrażenie

Najważniejsze jest pierwsze wrażenie! Dlatego nasz tekst musi zarówno przyciągać interesującą treścią, jak i wyglądem wizualnym. Podział na akapity, podpunkty sprawią, że będzie on bardziej przyjazny dla oka.

    4. Nagłówki przykuwające wzrok

W Internecie możemy znaleźć mnóstwo tekstów na ten sam temat, miliony produktów i usług, którymi jesteśmy zainteresowani. Ale wybierzemy tą firmę, która nas do siebie czymś przekona. Interesujący nagłówek charakteryzuje się niebanalnym przekazaniem tematu.  

Przez słowa do sukcesu… Wszystko zaczyna się od pisania, i na pisaniu się kończy. Nie możemy zapominać, że teksty marketingowe są bardzo ważnym elementem skutecznej promocji naszej firmy. Grafiką możemy jedynie przykuć uwagę potencjalnego klienta, lecz to tekst ma wpłynąć na wizerunek firmy, zachęcić do zakupy i sprawić, że użytkownicy zostaną z nami na dłużej.

Dodaj komentarz