Marketing w Social Media

Serwisy społecznościowe to dobre miejsce na pozyskanie klienta.
Twoja konkurencja nie śpi i stale się rozwija.
Zadbaj o wizerunek Twojej firmy w sieci.
Firmowy profil w Social Media to także wizytówka Twojej firmy.
Zaufaj specjalistom w tej dziedzinie!

Dowiedz się więcej

Marketing w Social Media

Serwisy społecznościowe to dobre miejsce na pozyskanie klienta.
Twoja konkurencja nie śpi i stale się rozwija.
Zadbaj o wizerunek Twojej firmy w sieci.
Firmowy profil w Social Media to także wizytówka Twojej firmy.
Zaufaj specjalistom w tej dziedzinie!

Dowiedz się więcej
http://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/right.jpg

Poznaj moc Internetu!

Stworzymy dla Ciebie innowacyjną stronę internetową.
W swoich projektach bazujemy na systemach CMS Drupal oraz Wordpress.
Strona WWW stanie się Twoją profesjonalną wizytówką w Internecie.
Z nami osiągniesz wyższe zyski ze sprzedaży internetowej.

Dowiedz się więcej
http://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/webdesign.jpg

Kompleksowa pomoc

Potrzebujesz szkolenia, a może doradztwa?
Jakie działania przyniosą wyższe zyski? Jak rozkręcić biznes?
Na te i wiele innych pytań z chęcią odpowiemy.
Zapewniamy wszechstronne podejście do klienta na każdym etapie funkcjonowania firmy.

Dowiedz się więcej
http://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/coaching.jpg

Poznaj z nami SEO & SEM

Pozycjonowanie to najważniejszy element
działań marketingowych każdej firmy.
Rozbudź swój biznes.
Zacznij zarabiać na swojej stronie WWW.
Pozyskaj wielu nowych klientów i fanów.
Zmieniamy pomysły w skuteczne kampanie.

Dowiedz się więcej
http://ikmbiznes.pl/wp-content/themes/ikmbiznes/img/seo.jpg
Bez kategorii

Blog firmowy

W ostatnich latach można zauważyć bardzo duży rozwój polskiej blogosfery. Dlaczego tak się dzieje? Internet zdobywa coraz więcej użytkowników, konkurencja na rynku rośnie, a przedsiębiorcy muszą jakoś przykuć uwagę akurat do swojej firmy. Blog firmowy jest jednym z narzędzi do budowania zaufania klientów oraz wzmocnienia pozycji na rynku.

Jakie korzyści płyną z prowadzenia bloga?

  1. Szeroki zasięg

Z dnia na dzień Internet zyskuje coraz więcej użytkowników, a wśród nich znajdują się potencjalni klienci naszej firmy. Blog jest genialnym sposobem na reklamę. Generalnie jego założenie nie generuje żadnych kosztów. Jedynymi opłatami jakimi możesz się spodziewać będzie wynagrodzenie dla grafika, który zajmie się oprawą graficzną Twojej strony.

    2. Bliższe relacje z klientem

Pozyskanie zaufania potencjalnych kupców lub kontrahentów nie jest proste. W końcu wiadomo, że w Internecie istnieje wiele profili naciągaczy. Dzięki systematycznemu prowadzeniu bloga możemy zyskać opinię eksperta w danej dziedzinie. Nasze wpisy mogą dotyczyć wartości cenionych w naszej firmie, lub być źródłem przydatnych artykułów z danej branży.

Dodatkowo, prowadząc bloga możemy rozwinąć interakcję z klientem. Komentarze są przydatne do sprawdzenia opinii o oferowanych przez nas produktach, lub usługach. A oprócz tego, jeśli nasze odpowiedzi na komentarze użytkowników będą szybkie i rzetelne to będziemy lepiej postrzegani. Przedsiębiorstwo, które posiada jedynie stronę internetową jest anonimowe, a to nie wzbudzi niczyjego zaufania.   

   3. Lepsze pozycjonowanie

Blogi mają bardzo dobre statystki w wyszukiwarkach internetowych, ponieważ zawierają wiele słów kluczy. A oprócz tego Google docenia strony, na których często pojawiają się nowe wpisy.

  4. Budowa bazy do mailingu

Dobra promocja produktów lub usług to klucz do sukcesu. A rozbudowana baza mailingowa pozwoli nam dojść do tego sukcesu!

Wystarczy, że zachęcisz czytelników do zapisania się do newslettera, lub poprosisz o podanie adresów e-mail w celu uzyskania przez nich dodatkowych materiałów.

  5. Zapoznanie klientów z historią marki

Zdecydujesz się na usługi firmy działającej na rynku od kilkunastu lat, czy tej ledwie powstałej? Ano właśnie, odpowiedź nasuwa się sama. W ciągu ostatnich kilku lat bardzo popularne stało się tworzenie opowieści na temat marki. Jest to bardzo innowacyjne podejście do strategicznego przekazania idei oraz wartości, którymi kieruje się przedsiębiorstwo. Kreatywnie napisana historia zapadnie w pamięć, czyli jest szansa że potencjalni klienci do Nas wrócą.

Jeśli dalej zastanawiasz się, czy założenie bloga jest potrzebne Twojej stronie to odpowiedź jest prosta – jasne, że TAK! Korzyści wymienione powyżej to jedynie kilka przykładów. Według amerykańskich marketingowców inwestowanie w blogi firmowe jest jedną z najlepszych decyzji. Dzieje się tak, ponieważ potencjalni klienci chcą być na bieżąco z informacjami na temat firmy oraz cenią sobie interakcję z właścicielem firmy.

Dodaj komentarz